Onze technische dienst kan (vrijwel) alle medische apparatuur voorzien van de juiste service. Onze monteurs komen altijd langs bij u op locatie. Na afloop ontvangt u van ieder apparaat dat onderworpen is aan een controle een service (of calibratie) rapport. Daarnaast worden eventuele bijzonderheden met u doorgesproken.
Telefonische ondersteuning
Vooral voor apparatuur die werkt door middel van software kan zo nu en dan ondersteuning gewenst zijn. Denk hierbij aan het niet meer werkend krijgen van een ECG, een storing, een foutmelding, etc. Van de merken die wij leveren kunnen wij uiteraard telefonische en-/of digitale ondersteuning bieden door middel van Teamviewer. Met Teamviewer kunnen wij op afstand uw PC bedienen en uw beeldscherm zien. Meestal zijn uw problemen op afstand op te lossen door één van onze support medewerkers. Wij werken op basis van ”no cure no pay”. Dit houdt in dat als wij het niet voor u kunnen oplossen u ons ook geen betaling bent verschuldigd.
Tarief technische ondersteuning
- Kunnen wij het probleem niet oplossen? – dan betaalt u ook niet.
- Uurtarief: €100 exclusief BTW
- U rekent af in blokken van 15 minuten.
Neem contact op
Direct technische ondersteuning nodig? Vul ons formulier in en we nemen contact met u op. Op werkdagen reageren wij dezelfde dag en vaak kunnen we ook dezelfde dag al meekijken. U kunt ook bellen: 0346 700 222